nieuw!

b58ce33d407e38fe9692ec98d808cd07.image.280x268.png

 

Nieuw album

Het duurde lang, heel lang, maar Vampire Weekend is terug met nieuw werk. De band komt met 2 nieuwe nummers.  Het is hun eerste nieuwe werk sinds 2013. He nieuwe werk heet; Harmony Hall en 2021.

Allebei de nummers komen van een nieuw achttien nummers tellend dubbelalbum dat Vampire Weekend later dit jaar gaat uitbrengen. 2021 is een apart experimenteel nummer waarin een sampje word gebruikt van een Japanse artiest genaamd Haroumi Hosono. De nieuwe plaat gaat Father Of The Bridge (FOTB) heten. Ik las ergens dat de band de komende maanden nog drie andere nummers wilt gaan uitbrengen. Maar niemand weet of dat echt gaat gebeuren, en wanneer het album nou uitkomt weten we ook nog niet.

Mijn eerste confrontatie met Vampire Weekend

Toen ik dertien jaar was ben ik naar mijn eerste concert geweest, dat was in het Ziggo Dome in amsterdam. We gingen naar Vampire Weekend! Ik kan met er niet veel van herinneren maar ik weet wel dat ik het allemaal ontzettend interessant vond. Er kwamen allemaal vrije alternatieve mensen die er anders uitzagen dat je typische nederlander. Er waren ontzettend veel Brittend , ik kwam er later achter dat er geen concert van hun was in Engeland was en dat er daarom zoveel Britten waren. Het was voor mij echt een eye-opener. Alles was zo anders en nieuw voor mij! Ik ben heel erg dankbaar voor die ervaring!

 

 

maxresdefault.jpg

Leave a comment